«Φιλανθρωπία φεουδαρχών το πλεόνασμα από την υπερφορολόγηση της μεσαίας τάξης» – Συνέντευξη της Άννας Διαμαντοπούλου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και στον Μιχάλη Μιχαήλ, Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

«Φιλανθρωπία φεουδαρχών το πλεόνασμα από την υπερφορολόγηση της μεσαίας τάξης» – Συνέντευξη της Άννας Διαμαντοπούλου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και στον Μιχάλη Μιχαήλ, Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Ερ. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ διαπραγματεύεται την τρίτη αξιολόγηση. Πώς κρίνετε τις μέχρι τώρα συζητήσεις με τους πιστωτές; Ο κ. Τσίπρας υποστηρίζει ότι θα τα καταφέρει εγκαίρως. Εσείς τι λέτε;

Απ. Καμία έως τώρα αξιολόγηση -εξαιτίας της θεατρικής διαπραγμάτευσης της κυβέρνησης- δεν έχει κλείσει στην ώρα της και αυτό είχε πάντα σημαντικό κόστος για τους πολίτες. Η τρίτη αξιολόγηση είναι πολιτικά απαιτητική, οικονομικά κρίσιμη και ταυτόχρονα φαίνεται ότι οι θεσμοί, ενώ εκκρεμεί και η συγκρότηση της γερμανικής κυβέρνησης, δεν επιθυμούν να φορτωθούν το πρόβλημα της Ελλάδος για μία ακόμα φορά. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει ανάγκη, έστω και τώρα, μιας οργανωμένης «θεσμικής λογοδοσίας» στη Βουλή. Η πρότασή μας είναι, ο υπουργός Οικονομικών να παρουσιάσει στη Βουλή το σύνολο των προαπαιτουμένων της τρίτης αξιολόγησης και το χρονοδιάγραμμά τους, ώστε η Βουλή να το παρακολουθεί ανά εβδομάδα. Αυτή θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική και πολιτικά διαφανής μέθοδος. Σπεύδω να τονίσω ότι, ουσιαστικά, η συζήτηση αυτή αφορά το μέλλον της οικονομικής επιτήρησης στη χώρα και όχι έναν διάλογο για την ουσιαστική έξοδο από το Μνημόνιο.

Ερ. Πιστεύετε ότι θα υπάρξει «καθαρή» έξοδος από τα Μνημόνια στις αγορές όπως υποστηρίζει ο πρωθυπουργός και τα κυβερνητικά στελέχη;

Απ. Η «καθαρή» έξοδος από τα μνημόνια είναι μια τεχνητή ένεση ηθικού στην ελληνική οικονομία και κοινωνία. Είναι μια τακτική που βοηθά κάποιες διπλωματικές και πολιτικές στοχεύσεις, αλλά όχι την σωστή επιλογή για την πορεία της χώρας μετά τον Αύγουστο του 2018. Είναι γνωστό ότι για το ζήτημα αυτό υπάρχουν τέσσερα σενάρια στο τραπέζι. Πιστεύω ότι είναι εθνικά αναγκαίο να συζητηθούν στη Βουλή και να επιδιωχθεί η συναίνεση των πολιτικών δυνάμεων για το ποιος είναι ο καλύτερος μεταβατικός τρόπος που θα βοηθήσει την υπόθεση της ανάπτυξης και την εξομάλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων και αδικιών. Σε διαφορετική περίπτωση, φοβάμαι ότι θα έχουμε μια νέα, μεγάλη και άχρηστη σύγκρουση όπου η κυβέρνηση θα επαίρεται για την «έξοδο» και η αντιπολίτευση θα την κατηγορεί για το αντίθετο.

Read More

Με αυξημένη πλειοψηφία  της Βουλής να λαμβάνονται  οι αποφάσεις για την Παιδεία – Συνέντευξη της Ελένης Μπούντα στην ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, 10 Σεπτεμβρίου 2017

Με αυξημένη πλειοψηφία της Βουλής να λαμβάνονται οι αποφάσεις για την Παιδεία – Συνέντευξη της Ελένης Μπούντα στην ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, 10 Σεπτεμβρίου 2017

Τι σας ώθησε στη δημιουργία της ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α;
Η ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α. ιδρύθηκε από ομάδα εκπαιδευτικών από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης το 2015. Ο βασικός λόγος ήταν η αγωνία μας για την παιδεία, και κατ’ επέκταση για τη χώρα. Όλοι στην εκπαίδευση γνωρίζουμε το βιβλίο του αείμνηστου ιστορικού της εκπαίδευσης Αλέξη Δημαρά “Η μεταρρύθμιση που δεν έγινε”, το οποίο αναφέρεται στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1964 με τον Ευάγγελο Παπανούτσο. Ωστόσο, σε κάθε συζήτηση για την παιδεία ο τίτλος χρησιμοποιείται είτε ειρωνικά είτε κυριολεκτικά, αναδεικνύοντας έτσι το διαχρονικό πρόβλημα στην εκπαίδευση: η μόνη μας συμφωνία για την παιδεία είναι η διαφωνία.
Το σοκ όμως που πάθαμε από το «η αριστεία είναι ρετσινιά» του Αρ. Μπαλτά,που αναδείκνυε όλη τη φιλοσοφία της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αλλά και η κρίση της χώρας μας, τα αποτελέσματα της οποίας στην παιδεία θα έχουν συνέπειες και στο μέλλον των σημερινών μαθητών και φοιτητών, μας κινητοποίησε άμεσα. Ο χαρακτήρας και η ποιότητα της παιδείας στη χώρα θα προσδιορίσει σε τελική ανάλυση το τι μπορούμε να επιτύχουμε ως κοινωνία και ως οικονομία, μέσα σε ένα απαιτητικό παγκόσμιο περιβάλλον. Η εξίσωση είναι απλή. Καλύτερα σχολεία και πανεπιστήμια, καλύτεροι μαθητές και φοιτητές, καλύτεροι εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες οδηγούν σε μια καλύτερη Ελλάδα.
Από ποιους αποτελείται η ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α;
Σημαντική προϋπόθεση για την εδραίωση σοβαρών μεταρρυθμίσεων στην εκπαίδευση αποτελεί η δημιουργία μετώπου ευρέων κοινωνικών συμμαχιών μέσα από ειλικρινή προβληματισμό και ενημέρωση. Ενός μετώπου που θα περιλαμβάνει το δημιουργικό κομμάτι των λειτουργών της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, τη μεγάλη πλειοψηφία των δυναμικών και εργατικών νέων, τη δεινοπαθούσα σήμερα ελληνική οικογένεια, τον εργαζόμενο, τον άνθρωπο της αγοράς, που γνωρίζουν ότι η ποιότητα στην παιδεία είναι ο κυριότερος παράγοντας για μια σοβαρή, υψηλών αποδόσεων ανάπτυξη, τον άνθρωπο της επιστήμης, την ελληνική διασπορά, ειδικά αυτή που πρωτοπορεί και αριστεύει. Τελευταίο, αλλά όχι έλασσον, μια ευρύτατη στέρεη με βάθος χρόνου συμμαχία των πολιτικών φορέων, που ενστερνίζονται τις ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις.
Η κυβέρνηση παρουσίασε ένα νομοσχέδιο για τη λειτουργία των πανεπιστημίων και ΤΕΙ, ζητώντας συναίνεση από τα υπόλοιπα κόμματα. Πώς το αξιολογείτε;
Το σ/ν κηρύσσει την επιστροφή σε εσωστρεφή (και φοβικά) πρότυπα του παρελθόντος που έχουν δοκιμασθεί και αποτύχει. Προκρίνει ένα ιδιαίτερα γραφειοκρατικό και συγκεντρωτικό μοντέλο διοίκησης των πανεπιστημίων και οργάνωσης των σπουδών, που σε σημαντικό βαθμό μας πηγαίνει πίσω στο μακρινό 1982 και τον τότε νόμο-πλαίσιο. Οι βασικές προτεραιότητες που θέτει το σ/ν είναι η δημοκρατική νομιμοποίηση, η
αντιπροσωπευτικότητα, η κοινωνική συναίνεση στη διοίκηση και στη διακυβέρνηση, αντί για την ευθύνη, την ικανότητα, την αριστεία, την αποδοτικότητα, τη διοίκηση που βασίζεται σε στόχους, τη χρηστή διαχείριση, την εξωστρέφεια, τη λογοδοσία. Παράλληλα, ο υπουργός ορίζεται τελικός κριτής σωρείας επιχειρησιακών επιλογών των πανεπιστημίων, καταφέρνοντας σοβαρά πλήγματα στο ήδη μειωμένο –σε σχέση με τα διεθνή πρότυ-
πα– επίπεδο αυτοδιοίκησης του πανεπιστημίου. Επιπλέον, γίνεται το πρώτο βήμα ουσιαστικής κατάργησης της ΑΔΙΠ, δια της θεσμοθέτησης διαδικασιών αξιολόγησης των μεταπτυχιακών σπουδών ερήμην της ΑΔΙΠ. Αν αυτό το μοντέλο πανεπιστημίου επικρατήσει, τα ελληνικά πανεπιστήμια θα βρεθούν να σέρνονται δεκαετίες πίσω από το ευρωπαϊκό κεκτημένο.
Το 2011 ο νόμος 4009, επί υπουργίας Άννας Διαμαντοπούλου, για τα ΑΕΙ ψηφίστηκε από 255 βουλευτές, αλλά άρχισε να ψαλιδίζεται αμέσως από τον επόμενο υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, το κόμμα του οποίου μάλιστα τον είχε ψηφίσει. Τι συνέβη;
Ακριβώς έτσι έγινε, όπως το λέτε. Ο νόμος 4009 ήταν ένας εκσυγχρονιστικός νόμος που προσέκρουσε σε συνδικαλιστικά, συντεχνιακά και πολιτικά κατεστημένα. Δυστυχώς, και ο νόμος αυτός υπέστη το «ράβε-ξήλωνε». Χαρακτηριστικό όλης της κατάστασης είναι ότι όταν ψηφίστηκε ο νόμος 4009/11 με ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή υπήρξαν δύο πρυτάνεις οι οποίοι είπαν δημοσίως ότι «ανεξαρτήτως του πώς ψηφίστηκε ο νόμος, εμείς δεν θα τον εφαρμόσουμε». Οι δύο αυτοί πρυτάνεις έγιναν υπουργοί. Η πρόταση λοιπόν είναι: για οποιαδήποτε νομοθετική αλλαγή που αφορά την παιδεία πρέπει να απαιτείται αυξημένη πλειοψηφία 2/3 στη Βουλή, προκειμένου να αποφεύγονται οι παλινωδίες και τα ξηλώματα ανάλογα με τις κομματικές ή προσωπικές πεποιθήσεις του κάθε υπουργού.
Τι πιστεύετε ότι χρειάζονται τα πανεπιστήμια;
Τα πανεπιστήμια χρειάζονται έναν νόμο 4009/2011 plus, που θα εφαρμοστεί για μία δεκαετία (με προσαρμογές), ώστε να αποδώσει και να αξιολογηθεί, και θα υποστηριχθεί από την Πολιτεία και την
κοινωνία.
Μπορούν να καταργηθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;
Οι προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας για το σοβαρό αυτό θέμα, οι οποίες αλλάζουν συνεχώς, δείχνουν τουλάχιστον προχειρότητα. Το χειρότερο όμως είναι ότι προτάσεις κατάργησης εξετάσεων γενικώς
και αορίστως που αφορούν δεκαεφτάχρονους νέους δίνουν μήνυμα για ελάχιστη προσπάθεια. Οφείλουμε να πούμε στα παιδιά μας ότι θα κοπιάσουν, θα κουραστούν για να πετύχουν, για να σπουδάσουν, για να είναι ανταγωνιστικοί στο εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές περιβάλλον. Η διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πρέπει να ακολουθεί την απόκτηση του εθνικού απολυτηρίου, κατά τα διεθνή πρότυπα. Ακόμα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα, σε έναν κόσμο που αλλάζει και απαιτεί ολοένα και περισσότερη γνώση, να εξετάσουμε εναλλακτικά συστήματα πρόσβασης στα προγράμματα σπουδών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δεν μπορεί για έναν τριαντάρη ή σαραντάρη ο οποίος θέλει να σπουδάσει η μόνη λύση να είναι οι πανελλαδικές εξετάσεις ή το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Είναι ώριμη πλέον η εξέταση των δυνατοτήτων μιας πιο ανοικτής πρόσβασης στα προγράμματα σπουδών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ανθρώπους όλων των ηλικιών, που διαπιστώνουν ότι ή αυτό που σπούδασαν δεν τους ικανοποιεί πλέον ή ότι θέλουν να σπουδάσουν και κάτι άλλο. Σε αυτό το πλαίσιο, θα μπορούσε να συζητηθεί η εισαγωγή τεστ καταλληλότητας υποψηφίων για ορισμένες ειδικότητες (π.χ. ιατρική), στα πρότυπα της Ελβετίας. Το αποτέλεσμα ενός τέτοιου τεστ, που θα μπορούσε να προετοιμαστεί σε συνεργασία με τον κατάλληλο επαγγελματικό φορέα, θα μπορούσε να συνεκτιμάται μαζί με τα άλλα κριτήρια εισόδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Σε εκδήλωση της ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α στα μέσα Ιουλίου παραβρέθηκαν ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Σταύρος Θεοδωράκης, η Άννα Διαμαντοπούλου, εκπρόσωποι του ΠΑΣΟΚ. Θεωρείτε ότι υπάρχει πεδίο συναίνεσης στον χώρο της παιδείας από αυτούς τους κομματικούς σχηματισμούς; Και πάνω σε ποιους άξονες;
Στα δύο χρόνια δραστηριοποίησης της ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α συνομιλήσαμε και συνεργαστήκαμε με αυτούς τους κομματικούς φορείς, και σε γενικό πλαίσιο αλλά και σε συγκεκριμένες προτάσεις. Διοργανώσαμε εκδηλώσεις με τη συμμετοχή εκπροσώπων αυτών των κομμάτων, σε δύο μάλιστα συμμετείχαν και εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας. Πράγματι, φαίνεται (μέχρι τώρα τουλάχιστον) ότι μπορεί να υπάρχει ένα πεδίο συναίνεσης στον χώρο της παιδείας από αυτούς τους κομματικούς σχηματισμούς για ένα εθνικό, μακρόπνοο σχέδιο που θα ξεκινά από την προσχολική εκπαίδευση, θα έχει ως βάση το Νέο Σχολείο (2011) για την υποχρεωτική εκπαίδευση, θα δίνει πολιτική προτεραιότητα στην τεχνική εκπαίδευση και τη σύνδεσή της με την παραγωγή και την ανάπτυξη, θα καταξιώνει το Λύκειο ως ξεχωριστή βαθμίδα της εκπαίδευσης με το ισχυρό εθνικό απολυτήριο και την Τράπεζα Θεμάτων, θα φέρει έναν νέο νόμο 4009 plus για τα ΑΕΙ, θα επενδύει στην έρευνα και την καινοτομία, θα ενσωματώσει οργανικά την αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας, θα ενσωματώνει τις έννοιες της εξωστρέφειας, θα ενισχύει τους άριστους.
Συνέντευξη του Γιώργου Φλωρίδη στην εφημερίδα “ΠΑΤΡΙΣ” Πύργου – Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Συνέντευξη του Γιώργου Φλωρίδη στην εφημερίδα “ΠΑΤΡΙΣ” Πύργου – Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Συνέντευξη στον δημοσιογράφο Γιάννη Αργυρόπουλο.

Τι είναι η Ώρα Αποφάσεων και ποιους θέλετε να εκφράσει; Θα μετεξελιχθείτε σε κόμμα;

Δημιουργήσαμε μια πολιτική κίνηση για τρεις, κυρίως, λόγους. Πρώτον, για να συμβάλλουμε στη δημιουργία ενός νέου, μεγάλου, ενωμένου πολιτικού φορέα του προοδευτικού χώρου. Δεύτερον, για να παρουσιάσουμε μια καινούργια πρόταση για την ανόρθωση της χώρας και την έξοδο από τη βαθιά κρίση. Τρίτον, για να διευκολύνουμε την είσοδο καινούργιων ανθρώπων στην πολιτική. Στόχος μας είναι η δημιουργία νέου πολιτικού φορέα με αυτά τα χαρακτηριστικά.
Read More

Συνέντευξη της Άννας Διαμαντοπούλου στον Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ 984, Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Συνέντευξη της Άννας Διαμαντοπούλου στον Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ 984, Τρίτη 18 Απριλίου 2017

«Το κόστος της διαπραγμάτευσης αυτής της κυβέρνησης  στοίχισε στη χώρα 19,1 δισ. Η ΩΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, η πολιτική κίνηση που ιδρύσαμε, δούλεψε πάνω σε αυτό και έβγαλε αναλυτικό σημείωμα για το πόσο στοίχισε η διαπραγμάτευση. Το ποσό είναι τεράστιο και θα πρέπει να υπάρξει πολιτική απολογία, όχι απολογισμός για το ποσό αυτό, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο».

Αυτό δήλωσε η Άννα Διαμαντοπούλου, πρ. Υπουργός  και εκ των επικεφαλής της πολιτικής κίνησης ΩΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, σε συνέντευξή της στον «Αθήνα 9.84» και συμπλήρωσε: « Όλοι γνώριζαν ότι όσο καθυστερούσε η αξιολόγηση, όχι μόνον, η οικονομία βυθίζεται και έχουμε προβλήματα απαξίωσης όπως της ΔΕΗ. Έχει ένα βαρύ κόστος η δηλητηριώδης ατμόσφαιρα που φτιάξαμε για την οικονομία με απολύσεις σε ιδιωτικές επιχειρήσεις ενώ οι ξένοι επιχειρηματίες δεν επένδυσαν στην αγορά μας.

Read More

“Μεταξύ προοδευτικής παράταξης και ΣΥΡΙΖΑ, η Φώφη επιλέγει ΣΥΡΙΖΑ” – Συνέντευξη του Γιάννη Ραγκούση στην Εφημερίδα των Συντακτών, 14 Απριλίου 2017

“Μεταξύ προοδευτικής παράταξης και ΣΥΡΙΖΑ, η Φώφη επιλέγει ΣΥΡΙΖΑ” – Συνέντευξη του Γιάννη Ραγκούση στην Εφημερίδα των Συντακτών, 14 Απριλίου 2017

Μοναδικό εμπόδιο για τη μη δημιουργία νέου ενιαίου κόμματος στην Κεντροαριστερά είναι η Φώφη Γεννηματά και η ηγεσία της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, δηλώνει ο Γιάννης Ραγκούσης. Προαναγγέλλει ότι η Ώρα Αποφάσεων προχωρά στην ιδρυτική πράξη του νέου φορέα, δεν αποκλείει συμπόρευση με το “Ποτάμι”, ενώ απαντά στην κριτική περί ενδεχομένου μετεκλογικής συνεργασίας με τη Ν.Δ.

Read More

Συνέντευξη του Γιάννη Ραγκούση στο ΑΠΕ-ΜΠΕ – 12 Μαρτίου 2017: Η Φώφη Γεννηματά δεν θέλει εκλογή ηγεσίας από τη βάση

Την άποψη ότι «η σημερινή ηγεσία της Δημοκρατικής Συμπαράταξης αρνείται την ιδέα ενός νέου κόμματος διότι «δεν θέλει να θέσει τον εαυτό της και τα πεπραγμένα της στην κρίση των προοδευτικών πολιτών», εκφράζει στη συνέντευξή του στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιάννης Ραγκούσης, ο οποίος μαζί με την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Γιώργο Φλωρίδη συμμετέχει στην “Ώρα Αποφάσεων”. Read More

Συνέντευξη του Γιώργου Φλωρίδη στην «ΚΑΡΦΙΤΣΑ» και τον δημοσιογράφο Βαγγέλη Στολάκη – 20 Φεβρουαρίου 2017

1. Με την εμπειρία που έχετε, πότε εκτιμάτε πως θα γίνουν εκλογές;
ΑΠ: Αυτό που βλέπω είναι ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να τις αποφύγει με κάθε τρόπο. Όμως, ανεξάρτητα από το κλείσιμο της αξιολόγησης, εκτιμώ ότι αυτή η κυβέρνηση δεν θ’ αντέξει. Πολιτεύεται χωρίς καμία προοπτική στα μεγάλα ζητούμενα της χώρας, δηλαδή τις επενδύσεις, την παραγωγική ανάπτυξη και τη μείωση της ανεργίας. Αντιμετωπίζει τις υποχρεώσεις της χώρας με υπερφορολόγηση και συνθλίβει τις παραγωγικές δυνάμεις που απέμειναν. Ταυτόχρονα χρησιμοποιεί το κράτος για να ασκεί πελατειακή πολιτική. Όλα αυτά οδηγούν, κατ’ ανάγκη, σε εκλογές, με απώλεια της πρωτοβουλίας των κινήσεων και μεγάλη πιθανότητα εκλογικής κατάρρευσης του κυβερνητικού συνασπισμού. Read More

Συνέντευξη του Γιώργου Φλωρίδη στο ΑΠΕ – 19 Φεβρουαρίου 2017

1.Κύριε Φλωρίδη, προ ημερών συμμετείχατε σε δείπνο με τον Ευάγγελο Βενιζέλο και στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της Δημοκρατικής Συμπαράταξης. Βρισκόμαστε μπροστά στη συγκρότηση μιας νέας πολιτικής πρωτοβουλίας;
ΑΠ: Όχι, δεν συμμετείχα σε κανένα δείπνο. Συνομιλώ ανοικτά με τους πάντες και, ό,τι έχω να πω για τις διεργασίες στο χώρο, το λέω δημόσια. Μάλιστα, πριν τα γραφόμενα περί δείπνων, έκανα ανοικτά έκκληση σε επώνυμα στελέχη να πάρουν πολιτικές πρωτοβουλίες για τη συγκρότηση του Προοδευτικού Μεταρρυθμιστικού Κέντρου. Read More

Συνέντευξη της Άννας Διαμαντοπούλου στον Αθήνα 984 και την δημοσιογράφο Νόνη Καραγιάννη – 16 Φεβρουαρίου 2017

Ο προοδευτικός χώρος χρειάζεται τον κατάλληλο νέο φορέα για να εκπροσωπηθεί

Δημοσιογράφος: Να αναφερθώ στη βία κατά του καθηγητή του Παντείου, Άγγελου Συρίγου, την Τρίτη, που τον έστειλε στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες! Πέρα από το κομμάτι της πολιτικής βούλησης που πρέπει να υπάρχει στο «τι γίνεται» αυτούς τους καιρούς στα Πανεπιστήμια, το τελευταίο διάστημα κλίνω προς την άποψη ότι υπάρχει και ευθύνη Πρυτανικών Αρχών καθώς υπάρχουν νομικά εργαλεία για να αντιμετωπιστεί το θέμα. Συμφωνείτε;

Αννα Διαμαντοπούλου: «Κυρία Καραγιάννη βεβαίως συμφωνώ και να συμπληρώσω τη σκέψη σας. Έχω καταλήξει πια ότι στα Πανεπιστήμιά μας υπάρχει ‘φασιστικό καθεστώς βίας’. Η ελληνική δημοκρατία δεν αγγίζει τα πανεπιστημιακό χώρο! Θα σας πω δύο περιστατικά:
Όταν έκανα την προπαρασκευαστική επιτροπή για τον νόμο, δεν ανακοίνωσαν τα ονόματα των καθηγητών που συμμετείχαν, γιατί υπήρχε φόβος για τη ζωή τους! Read More

Συνέντευξη του Γιάννη Ραγκούση στα ΝΕΑ και στην Αγγελική Καραγιώργου – 7 Ιανουαρίου 2017: Προοδευτική στρατηγική για την έξοδο από την κρίση

-Ενα νέο κόμμα στον χώρο του Κέντρου γεννιέται κι εσείς είστε ένας από τους τρεις δημιουργούς του. Πού στοχεύει και σε ποιους απευθύνεται; Read More